fredag den 15. juni 2012

Grillede grønne asparges med pancetta - MUMS

Jeg er jo kommet lidt bagud med ugens madplan på grund af den herrens fodboldkamp i onsdags, så i dag besluttede jeg mig for at lave de grillede asparges - vel og mærke som en forret til kåldolmerne.

Ikke ligefrem en menu, der giver den største mening at sætte sammen, men man må jo lave visse krumspring for at det hele går op i en højere enhed.

Kan anbefales!
Aspargesene er svøbt i italiensk pancetta i stedet for bacon. Jeg synes, det gør retten mere let og sommerlig. Og så har de selvfølgelig fået et stænk god, økologisk jomfruolivenolie inden de kom på grillen. Når pancettaen er sprød, skal de grønne lækkerbiskner serveres.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Journalister er født nysgerrige, så giv din mening til kende. Det vil jeg sætte stor pris på.